Genel Yayın Yönetmeni : MAKSUT KOTO Editör : ENSAR SARGIN

YAKARIŞLAR - HÜSEYİN YURTTAŞ






















5.
gül yürüt baharımın yollarında
içimin ılıdığı iğde zamanında
genzimi sarsın aşkın kokusu
tanrım, sevgiden eyle beni

dallar yeşil yaşmak
gözler gizli kaynak
fışkıran pınarında aşkın
köpürsün oymak oymak

yürektir hep avcumda bildiğim
dur durak yok, kıpırdar durur
yürürüm yalnızlık çöllerinde
dilim damağım kurur

sümbülle süsle kışlarımı
güzele kilitle bakışlarımı
sına beni, sevgiyle sına
duy yakarışlarımı

sıramı bildir sırat’ı göster
ince yollar kopsun inceldiği yerden
beni benden geçir  öteyi bul
aşk olsun günahım, aşk olsun


6.
günahım ol, yanlış yolum
yetmesin tövbem
kirimle kalayım
yuvadan at beni

sonra çağır, adımı ünle
künyem, sabıkam, geçmişim
açılsın günah defterim
mancınığa koy, fırlat beni

seni okuyayım, tazelensin inancım
battığım batak, çığrından çıktığım yatak
dokundukça yüreğimi oyan bıçak
sen ol, kanat beni

hançerinden sıyrılıp yine sana geleyim
hançerende çığlığa dönüşerek
ölüm ötesinde düş kıl
sonsuzluğa “sat” beni